به یاد عمویم عبدالحسین کلهری شاعری از دیار گتوند زادگاه قیصرامین پور

تقدیم به عموی مرحومم عبدالحسین که هرگز یادش از خاطرم نمیره یقیناً اگه زنده بود با دستای خودش این وبلاگو تقدیم به شما میکرد

به یاد عمویم عبدالحسین کلهری شاعری از دیار گتوند زادگاه قیصرامین پور

تقدیم به عموی مرحومم عبدالحسین که هرگز یادش از خاطرم نمیره یقیناً اگه زنده بود با دستای خودش این وبلاگو تقدیم به شما میکرد

بی قراری

بی قراری 

گاه گاهی خسته میگردم زچرخ روزگار 

از سیاهی، از پلیدی، دردو رنج انتظار 

 

می نویسم شعرهایی گاه زیبا گاه زشت 

گاه میگیرم قرار و گاه گردم بی قرار 

 

خسته گشتم از دو رنگی از ریا و از نفاق 

شرم دارم از چنین طاعت برای کردگار 

 

از جوانی شرم دارم، شرم باد از همتـّم 

من پیاده گشته بودم پیک خوشبختی سوار 

 

اضطراب و بی قراری، یأس ها، دلواپسی 

دردهای بی دوایی که کشانندم به دار 

 

آه از شب های تیره روزهای یکنواخت 

دوستان بی وفا و دشمنان نابکار 

 

باز هم باد مسافر آرزویم را ربود 

باز هم پابند می مانم به عشقی ماندگار

نظرات 6 + ارسال نظر
site02 چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ب.ظ http://www.site02.sub.ir

463203518آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site02.sub.ir

مرتضی پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ق.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
باز هم باد مسافرآرزویم را ربود!
خیلی قشنگ بود
موفق باش......

ممنون
دلم نمیاد بگم قابل نداشت چون شعرای عموم خیلی برام عزیزن
خوشحالم که خوشتون اومد

مرتضی پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ق.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

تو ای زیباترین تصویر احساس تو را تا مرز دریا دوست دارم

تو را مانند شبنم بر گل سرخ من شیدای شیدا دوست دارم

تو را ای از تبار شوق لیلی من مجنون تنها دوست دارم

برای رنگ چشمان سیاهت همیشه رنگ شب را دوست دارم

من وامق تمام غنچه ها را به عشق روی عذرا دوست دارم

تو را من تا عبوری عاشقانه به سمت کوی دل ها دوست دارم

تو را مانند آوازی پر از شور به روی باغ لب ها دوست دارم

برای طاق ابروی کمندت تو را تا طاق کسرا دوست دارم

تو را ای غایب پیوسته حاضر تو را هر لحظه هر جا دوست دارم

سبحان صادقی

قشنگ بود ممنون
عموم یه شعر داره که بی ربط به این شعر نیست
بعدا براتون میذارم ببینین حتما خوشتون میاد
ممنون از حضورتون

مرتضی شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ق.ظ http://رز سرخ

سلام!
آپم دعوتید

farzad شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ

میدونید وقتی این اشعار رو
میخونم
حس و حالم عوض میشم
واقعا زیبا سروده شدن.

فکر میکنم اون موقع حستون مثل من میشه
اگه عمومو میشناختین که دیگه با خوندن اشعارش مجنون میشدین
مرسی از حضورتون

حسین شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:36 ب.ظ

به به عجب وبلاگ پرباری
پس اسمش رو گذاشتی عبدالحسین خب یه عکس هم ازش می ذاشتی دیگه!

آره تو فکر عکس هم خیلی وقته بودم
به ملیکا گفتم هنوز قراره بهم بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد