به یاد عمویم عبدالحسین کلهری شاعری از دیار گتوند زادگاه قیصرامین پور

تقدیم به عموی مرحومم عبدالحسین که هرگز یادش از خاطرم نمیره یقیناً اگه زنده بود با دستای خودش این وبلاگو تقدیم به شما میکرد

به یاد عمویم عبدالحسین کلهری شاعری از دیار گتوند زادگاه قیصرامین پور

تقدیم به عموی مرحومم عبدالحسین که هرگز یادش از خاطرم نمیره یقیناً اگه زنده بود با دستای خودش این وبلاگو تقدیم به شما میکرد

قول و قرار

قول و قرار 

 

یارب شده ام عاشق و دیوانه ی یاری 

زلفان سیه دارد و چشمان خماری 

 

بالای بلندش به یکی سرو بماند 

از ایل که می باشد و دارد چه تباری 

 

آن غصه دیرینه ی دل رفت زقلبم 

با یک نگهش غصه و غم رفته کناری 

 

او راحت جان من دل خسته ی زار است 

نگذاشت میان دل من زنگ و غباری 

 

غمگین دل بی عشق من ای دوست خزان است 

بر این دل پاییزی من باد بهاری 

 

جز مهر و وفا و سخن صدق و محبت 

هرگز نگذاریم به هم قول و قراری 

 

گر عهد ببندم به گرو جان بگذارم 

حق است مرا عاشق لایق بشماری 

 

تقدیم به همه اونهایی که هر لحظه با عشق زندگی میکنن 

نظرات 11 + ارسال نظر
مرتضی چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ق.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
خیلی زیبا و دلنشین بود باید بهتون تبریک گفت
من که خیلی برام جذاب بود مرسی...
موفق باشی!؟

سلام
شعرای عمو همشون جذاب و قشنگن
به من تبریک میگین که همچین عموی نازنینی داشتم؟؟؟
تشکر فراوان

مجتبی الیاسی گماری پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.tanetanha.blogfa.com

سلام.
خوب بلدید آدم رو اذیت کنید و توی منگنه بزارید. عبدالحسین با این که شوخ بود ولی به شوخی هم کسی رو حتی لحظه ای دودل نمیذاشت.
زود بگین چی شده. خواهش میکنم.
متاسفانه با عدم همکاری ادارات برای برگزاری سالگرد منم شرمنده عبدالحسین شدم. یه کارت کوچیک طراحی کردم و دارم پخش میکنم شاید یه ذره از حق دوستی ادا بشه.
با این مسائل و بعد از یک ماه از تمام مسئولیتهای ادبی کنار کشیدم که توی وبلاگ شخصیم هست و دارم فعالیتهامو توی شهرای همجوار ادامه میدم.
در هر صورت اگه کم کاری هست ببخشید.

اگه این خصوصیت اخلاقی خوب رو نداشت که بهش نمیگفتن عبدالحسین
و من هم اگه این ویژگی خوب اخلاقی رو داشتم حتما الان پیش عموم بودم
بله در جریان هستم سعی میکنم همیشه به وبلاگتون سر بزنم
در مورد سالگرد عمو من از شما توقعی نداشتم و ندارم فقط میخواستم یه انتقادی داشته باشم از استودیوی فیلمبرداری آنا همین
بعدا به عرضتون میرسونم

مجتبی الیاسی گماری پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ب.ظ http://www.tanetanha.blogfa.com

بعضی از اشعار مرحوم کلهری را میتوانید در وبلاگ
azmanbeto.blogfa.com
پیدا کنید.

بله دیدم این وبلاگتون رو
ممنون از لطف شما آقای الیاسی گماری
موید باشید

مرتضی پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ب.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
به روزم![قلب]دعوتید...

سلام
چشم حتماً

هستی جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ب.ظ http://vega.blogfa.com

وبلاگ قشنگی دارین.سرشار از احساس یه شاعره لینک شدین.


ممنون از حضورت عزیزم
من هم با افتخار شما رو لینک کردم دوست خوبم

farzad شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ب.ظ http://ma2ta11.blogsky.com

زیبا بود

مرسی
عاشق همه شعرای عمومم

محمدرضا بهزادی جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ

با سلام و عرض ادب خدمت خانواده محترم کلهری
عموی بزرگوارتون ۲ شب قبل فوتش مهمون ما بود و هیچوقت اون شوخ طبعی و خنده هاش از یادم نمیره و این قطعه شعرش رو هم خیلی دوست دارم:
توکه رهدی کار مو آوی گریوه/ریوستم که نومم نانه لیوه
یکی گو پشت کوه قافه یارت/ دلم جا نگره جفت کرده گیوه

سلام
شما خیلی لطف دارین آقای بهزادی
میگن آدما رو از دوستاشون میشه شناخت
ممنون که به ما سر زدید

رضا یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ب.ظ http://libemploy.ir/

سلام آبجی
خیلی قشنگه
خیلی خیلی خیلی
دستت درد نکنه
روح کلهر هم شاد

سلام
با اومدنت خیلی خیلی خیلی شادم کردی
تشکر فراوان
همیشه از این کارا کن داداشی

حمدالله لطفی سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ب.ظ http://shabanehaye-bito.blogfa.com

سلام ودست مریزاد ...




.

سلام
تشکر فراوان
نظر لطف شماست آقای لطفی
شما هم زیبا سرودین

حسین شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ب.ظ

من از این شعر عمو خیلی خوشم میاد

بله
ظاهرا خیلیا هم خوششون اومده
منم واقعا دوست دارم این شعرو
خدا عمورو بیامرزه

احمد پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام
خواهرم
از راهنمائی شما ممنونم .گفته بودید وبلاگم رو آپ کنم
ولی شما خودتون هم این کارو که نکردید عزیز من
امروز کلی با توجه بسفارش شما بهش رسیدم
شما هم باید همینکارو بکنید
نوشته هاتونو با خط درشت تری نمایش بدید بهتره
بیاد شما هستم . خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد