به یاد عمویم عبدالحسین کلهری شاعری از دیار گتوند زادگاه قیصرامین پور

تقدیم به عموی مرحومم عبدالحسین که هرگز یادش از خاطرم نمیره یقیناً اگه زنده بود با دستای خودش این وبلاگو تقدیم به شما میکرد

به یاد عمویم عبدالحسین کلهری شاعری از دیار گتوند زادگاه قیصرامین پور

تقدیم به عموی مرحومم عبدالحسین که هرگز یادش از خاطرم نمیره یقیناً اگه زنده بود با دستای خودش این وبلاگو تقدیم به شما میکرد

مریم

دیشب عروسی خواهرم مریم بود جای همه دوستان خالی 

تصور اینکه دیگه آجیمو تو خونه کنارمون نبینم برام سخته وقتی لباساشو تو خونه میبینم انگار دارم دیونه میشم 

دیشب انگار داشتن یه تیکه از وجودمو ازم جدا میکردن خدا میدونه چقد گریه کردم موقع رفتنش 

 

عمو یه شعر داره که اسم مریم داخلش اومده 

هدیه عمو به برادر زادش که شب عید غدیر جشن عروسیش بود  

جمع بی غم

 

دل خوش به یک آینده مرموز و مبهم 

افتاده ام در دام چشمان تو مریم 

 

اینجا کسی با تشنه بودن آشنا نیست 

وقتی گل باغ دو چشمم هست شبنم 

 

تردید دل را برطرف کن بهترینم 

زخم مرا ناز نگاهت هست مرهم 

 

یک روز خواهم رفت با قلبی شکسته 

آوخ که اینجا شمع عمرم سوخت کم کم 

 

نیمی زعمرم را فریبی سخت خوردم 

همسایه بودم سال ها با جمع بی غم 

 

باور نکردم گرچه داغ رفتنت را 

شادان نبودم بی گل روی تو یک دم 

  

 

آرزو میکنم خوشبخت بشی آبجی مهربونم

نظرات 5 + ارسال نظر
مرتضی یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:59 ق.ظ http://vc svo

سلام!
پای آمدن نداشتم

مرا ببخش

ترسیدم نکند که

موهایت جو گندمی شده باشد

و دسته گلی همه از جنس مریم برایم چیده باشی

و کیفت پر ازلبخندهای باشد که نشناسمشان و آنها هم مرا

و بر انگشتت انگشتری باشد که با من غریبه گی کند

و صدایت کمی خش داشته باشد

چقدر دروغ !!

راستش ترسیدم با دیدنم سگرمه هایت در هم رود!

راستی جایی روی یکی از درختهای همانجا، نامت را حک کرده بودم

کاش یادم بیاید کدام درخت بود....
خیلی قشنگ بود !

مرسی از وفای به عهدت
تشکر فراوان

علی محمد محمدی یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ق.ظ http://ermes-3.blogsky.com

سلام
قشنگ سروده اند و تاثیر گذار !
روحش شاد و یادش گرامی !
انسان اگه برادر زاده گلی مثل شما رو داشته باشه مرگ براش سخت نیست !
انشاالله که خواهرتون هم خوشبخت شن !
هر دو سفر اگر چه از دونوعه ٬ اما گریز ناپذیره !
خدا کنه تو از نوع دومش داشته باشی !
بدرود

اجل آمد سراغ من و میداند جوانم من
اجل هنگامه ای دارد بیانگارید من پیرم
این وبلاگ کمترین کاری بود که میتونستم برای عموم انجام بدم
شما منو یاد عموم انداختین
مرسی از دعای خیرتون
و ممنون از حضور گرمتون

farzad دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:39 ب.ظ http://ma2ta11.blogsky.com

سلام خانم کلهری
ازدواج ابجی تون رو بهتون تبریک میگم
ایشالا که پای هم پیر بشن

تشکر فراوان
ممنون از حضورتون

حسین شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ

این شعر رو تا حالا نشنیده بودم

بله دیگه
اون موقع که ما داشتیم شعرای عمو رو تایپ میکردیم برای کتاب شعرش
شما مشغول تحصیل در دانشگاه بودی داداشی

پرستو دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام نظرات ما رو هم بذار
پاسخ دادن پیشکش

سلام پرستو خوبی
من که همه نظراتو تایید میکنم نمیدونم چرا تو و شوهرت همیشه میگین نظر دادین اما من نمیبیم نظراتتونو
اینم تایید به خاطر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد