به یاد عمویم عبدالحسین کلهری شاعری از دیار گتوند زادگاه قیصرامین پور

تقدیم به عموی مرحومم عبدالحسین که هرگز یادش از خاطرم نمیره یقیناً اگه زنده بود با دستای خودش این وبلاگو تقدیم به شما میکرد

به یاد عمویم عبدالحسین کلهری شاعری از دیار گتوند زادگاه قیصرامین پور

تقدیم به عموی مرحومم عبدالحسین که هرگز یادش از خاطرم نمیره یقیناً اگه زنده بود با دستای خودش این وبلاگو تقدیم به شما میکرد

شکار عشق

 

وقتی نگاه من به چشم نازت افتاد   

ایمان من در پیش چشمان تو جان داد  

بردی تو غارت دین من را با نگاهی  

آن شب تمام هستیم را بردم از یاد  

بردی قرار از جان من ای جان شیرین  

آخر سکوتم بود محکم تر زفریاد   

از چندو چون عشق آگه نیستم من  

دانم که بی تو شمع عمرم هست بر باد  

جانا شکار عشق کار قلب ما نیست  

چشمان آهوی تو ما را کرده صیاد  

عشق است راز خوب یا بد زیستن ها  

هر دل فقط با عشق میگردد دمی شاد

تا عشق روی خوب شیرین در میان نیست  

کی می توان فهمید حال زار فرهاد 

.  

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

  

غزل ها (صفحه 69 ) از کتاب عمو

نظرات 6 + ارسال نظر
مرتضی جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ق.ظ http://kooris-6 .blogsky.com

مجنون از اول مجنون نبود

نامش را مجنون گذاشتند

از آن صبحی که لیلی دلش را اسیر کرد و با خودش برد

و مجنون در پی دلش

در پی لیلی اش

زنجیرهایش را پاره کرد و رفت

رفت و مجنون شد

سلام!
مثل همیشه عالی بود

یک شبی مجنون نمازش را شکست
بی وضو در کوچه لیلا نشست
عشق آن شب مست مستش کرده بود
فارغ از جام الستش کرده بود
ﮔﻔﺖ یا رب از چه خارم کرده ای
بر صلیب عشق دارم کرده ای؟
خسته ام زین عشق دلخونم نکن
من که مجنونم تو مجنونم نکن
مرد این بازیچه دیگر نیستم
این تو این لیلای تو من نیستم
گفت ای دیوانه لیلایت منم
در رگت پیدا و پنهانت منم
سالها با جور لیﻼ ساختی
من کنارت بودمو ﻧﺸﻨﺎﺧﺘﻲ
.
.
.
مرسی از حضور همیشگیت

najme سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ

mesle hamishe ziba....

مثل همیشه خواهش میکنم
کم پیدایی دوور هالو

آرشید پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:11 ب.ظ http://arshid.blogsky.com/

سلام دوست گرانقدر
از آشنایی با افکار و آثار خوب شما بی نهایت خوشوقتم
بسیار سپاسگزارم

عزتتان جاوید .

سلام
آثار عموی مرحومم هست نه آثار خودم
شما هم وبلاگ هنری زیبایی دارید
ممنون از حضورتون

هستی دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ب.ظ http://vega.blogfa.com

سلام مثل همیشه زیبا بود....یادشون گرامی...

سلام
ممنون شما لطف داری
مرسی از حضورت

گندم سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:18 ب.ظ

خسته نباشی
من خستم

سلامت باشی
دشمنت خسته باشه
ممنون از حضورت باجی

Fardin سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:45 ب.ظ

آنقــدر مرا سرد کرد

از خودش .. از عشق ..

کــه حالا بــه جای دلبستن ،‌ یخ بسته ام !

آهای !!! روی احساسم پا نگذاریــد

لیز می‌‌خوریــد .!

چشم پا نمیزارم
خیلی قشنگه ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد