به یاد عمویم عبدالحسین کلهری شاعری از دیار گتوند زادگاه قیصرامین پور

تقدیم به عموی مرحومم عبدالحسین که هرگز یادش از خاطرم نمیره یقیناً اگه زنده بود با دستای خودش این وبلاگو تقدیم به شما میکرد

به یاد عمویم عبدالحسین کلهری شاعری از دیار گتوند زادگاه قیصرامین پور

تقدیم به عموی مرحومم عبدالحسین که هرگز یادش از خاطرم نمیره یقیناً اگه زنده بود با دستای خودش این وبلاگو تقدیم به شما میکرد

از تو

از تو 

کودکی شش ماهه میشوم  

اگر از من بپرسند 

چند بهار را به چشم دیده ای 

 

 

  عکس کودک شش ماهه علی آقای گل خواهر زاده من که الان یک سالو  هفت ماهشه 

   

نو سروده ها(صفحه ۱۳۱) از کتاب عمو

نظرات 17 + ارسال نظر
مرتضی چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ق.ظ http://kooris-6.blgsky.com

سلام!
چقد نازه چه چشمای خوشگلی داره

خدا حفظش کنه ....

سلام

خدا عزیزان شما رو هم براتون نگه داره
ممنون از حضورت همیشگیت

farzad چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ب.ظ http://ma2ta11.blogsky.com

سلام
تولدش مبارک
ایشالا9999999ساله بشه.
اینم هدیه من((شاخه گل))

سلام
ممنون بهش میگم که تولدشو بهش تبریک گفتین
بابت هدیه هم ممنون

خورزمار پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ب.ظ

این که جیگر منه

سلام خورزمار خوبی
آره جیگر خاله هم هست
دلم براش یه ذره شده دو روزه ندیدمش

ناهید جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

. . ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶

ممنون از لطفت آبجی ناهید

ناهید جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

سلام آبجیه گلم خسته نباشی مرسی که بهم سرزدی از دعوتت هم ممنونم خدا عموی محترمتون رو رحمت کنه بهت تسلیت میگم غم آخرتون باشه

ناهید جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

آبجی جون دستت دردنکنه لینک بنده رو گذاشتی اما ای کاش میگفتی منم لینک وبلاگ شمارو بذارم عزیزم خودم اینکارو کردم بیا ببین اگه خواستی بگو عنوانش رو واست عوض کنم فدای تو "ناهید"

گفتم شاید فراموش کردی در هر صورت ممنون

ناهید جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

آبجی جون دستت دردنکنه لینک بنده رو گذاشتی اما ای کاش میگفتی منم لینک وبلاگ شمارو بذارم عزیزم خودم اینکارو کردم بیا ببین اگه خواستی بگو عنوانش رو واست عوض کنم فدای تو "ناهید"

شادی شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ب.ظ

پتیت علییییییییییی تو را مشهد یادته؟

سلام
آره قربونت برم مگه ممکنه یادم برم
یه لحظه نگا کردم همتون داشتین گریه میکردین
شادی ببین چقد بزرگ شده

najme یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ

SALAM.KHANOM CHERA AZ IN SITE ESTEFADE SHAKHSI MIKONI AXE FAKOFAMILO MIZARI

سلام به دختر دایی گلم
عزیزم وبلاگ شخصیه دیگه
میتونم خانوادگیش کنم شخصیش کنم دختر دایی بازیش کنم دوستانش کنم و.....
مشکلی بده مگه
البته پذیرای هر انتقادی هستم عزیزم

ناهید یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

سلام آجیه گلم خوبی عزیزم؟ندا آبجی جون داستانها رو از خودم نمیگم اونا رو از تو کتاب و مجله و اینا در میارم مینویسم

سلام
کارت درسته عزیزم

کوکر یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.clocks-tick.blogsky.com

چه کار قشنگی میکنی شعرای عموتو مینویسی!

مرسی عزیزم
وظیفس

mina دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:00 ب.ظ http://www.nagoftehayemina.blogsky.com

سلام.
آخی...چقدر قشنگ...
من عاشق شعر و ادبیاتم...!!!
ممنون که به وبم سرزدین.و
عکسم که باز نمیشه.
خوساتی بگو لینکت کنم...

شادی سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ق.ظ

آره عزیزم خدا حفظش کنه

مرسی شادی
خدا بردیا رو هم برا شما نگه داره

Fardin سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ب.ظ

علی کوچولو شیطون گل گلاب

ایشالا که تنش همیشه سالم باشه

سلام
سلامت باشین
ممنون از حضورتون

حسین چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ب.ظ

سلام

هر چند با گذاشتن این عکس کلی ذوق کردم که خواهرزادمو دیدم ولی با این کارت کلا موضوع وبلاگت رو دستخوش تغییر کردی. تو دیگه الان باید در مورد اسم و موضوعات این وبلاگ تجدید نظر کنی. چون از اول گفتی که می خواهی راجع به عمو مطلب بنویسی. در واقع تو الان دچار نوعی استحاله از نوع چیستی و چرایی این وبلاگ داری می شی که بسیار آینده نامعلومی رو جلوی این وبلاگ قرار میده.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام مرسی که به وبلاگ ما سر زدی.ماشاالله چه بچه زیباییه چه چشمای قشنگی داره.نمی ترسی خدا نکرده چشش بزنن.
رها
www.sheydamosadegh.blogsky.com

اتفاقا چند روز پیش سرش خورد به میز کلی خون اومد
همه گفتن چشم خورده
حالا شاید برش داشتم دورش بگردم

نقطه پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ق.ظ

عکس این جیگر رو به روزرسانی نمی کنی؟
بزرگ شده ! (ماشا الله)
راه میره! ( آفلین ن)
حپه طلا میخوله! (خول دم م م)
شعر میخونه!

قولدمممممممم
مثل اینکه این جیگر طلا رو خووووووووووووووب میشناسی نقطه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد