به یاد عمویم عبدالحسین کلهری شاعری از دیار گتوند زادگاه قیصرامین پور

تقدیم به عموی مرحومم عبدالحسین که هرگز یادش از خاطرم نمیره یقیناً اگه زنده بود با دستای خودش این وبلاگو تقدیم به شما میکرد

به یاد عمویم عبدالحسین کلهری شاعری از دیار گتوند زادگاه قیصرامین پور

تقدیم به عموی مرحومم عبدالحسین که هرگز یادش از خاطرم نمیره یقیناً اگه زنده بود با دستای خودش این وبلاگو تقدیم به شما میکرد

نه سال بدون عمو

سلام 

کم کم داریم به پایان سال یک هزارو سیصدو نود و یک نزدیک میشیم 

امسال برای من و خانوادم سال قشنگی بود. خاطرات خوب و خاطرات بد که همیشگی هستن خاطرات خوب همیشه خوب میمونن اما خاطرات بد میتونن یه روزی خوب باشن  

عید امسال نهمین سالیه که عمو کنار ما نیست و توی عید دیدنیا ‌ عیدی دادناو گشتو گذارا همراهمون نیست 

بهت قول میدم عمو  نه فقط ۹ سال که اگه  ۹۰۰ سال هم از عمرم بگذره اولین کسی که سر سفره هفت سین و بعد از نمازم دعاش میکنم شمایی  

دعا میکنم اون چیزی که تو این دنیا نصیبت نشد و لایقش بودی اونجا نصیبت بشه

سبزه عید امسالو من رو قبرت میذارم عموی خوبم 

به قول باباطاهر: 

ز هجرانت، هزار اندیشه دارم

همیشه زهر غم در شیشه دارم

ز ناسازی بخت و گردش چرخ

فغان و آه و زاری، پیشه دارم

نظرات 24 + ارسال نظر
بیست رنگینگ دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ http://www.20ranking.com

سلام
وبلاگ نازی داری رفیق
میگم به سایت بیست رنگینگ هم حتما سربزن تستش کن
×- افزایش رتبه گوگل داره
×- افزایش الگسارایگان داره
×- افزایش ورودی های گوگل داره
×- از همه هم تر افزایش ترافیک داره
یادت باشه اولین سامانه افزایش رایگان تو ایرانه

آدرس :http://www.20ranking.com

موفق باشی

رها سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ http://WWW.SHEYDAMOSADEGH.BLOGSKY.COM

سلام
هم وطن عزیز از اینکه وبلاگ ما رو به نظر پرمهتون مزّین کردی ممنونو سپاسگزارم اون دو بیت آخر باباطاهر خیلی زیباست و مرا به یاد آهنگ ای دوست حسین کشتکار که در وبلاگم هم هست انداخت .
لینک زیر مربوط به اون آهنگه:
http://sheydamosadegh.blogsky.com/1390/09/21/post-202/
امام در رابطه با اینکه گفته بودید از آپ بودن وبلاگ خرتون کنم مطمئین هستید مطالب وبلاگ به سلیقه شما می خوره چون اکثر مطالب وبلاگ شما شعر هست البته با عرض پوزش اگه ناراحت نمی شید.

سلام ممنون از لطفت
خوشحالم از اینکه خوشت اومد
اما اینکه مطالب وبلاگ من همش شعره دلیل نمیشه فقط شعر دوست داشته باشم
ممنون از حضورت

احمد سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ

• هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود ،
هرگز از یاد من آن سرور خرامان نرود
هر که خواهد که چو حافظ نشود سرگردان ،
دل به خوبان ندهد وزپی اینان نرود

زدودیده خون فشانم
زغمت شب جدایی
چه کنم که هست اینها
گل باغ آشناییی
.
.
تشکر فراوان

احمد سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ب.ظ

• عاشقت خواهم ماند…………..بی آنکه بدانی. دوستت خواهم داشت …………….بی آنکه بگویم .
درد دل خواهم گفت…………بی هیچ کلامی .
گوش خواهم داد ………………..بی هیچ سخنی .
در آغوشت خواهم گریست…….بی آنکه حس کنی .
در تو ذوب خواهم شد ………..بی هیچ حرارتی
• . این گونه شاید احساسم نمیرد

خیلی قشنگ و دلنشین بود
ممنون از توجهتون

افشین سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ

اگر میــــخوای یکــــی رو از دســـــت بدی

فقط کـافیـــــه دوســــتش داشته بـاشی

همین

ولی این خیلی بی انصافیه

ناهید سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

سلام آجیه گل خودم مرسی که سر زدی فدات شم خوشحالم کردی شعرت خیلی قشنگ بود آجی مرسی بهت تبریک میگم عزیزم سلیقه ت خیلی خوبه

ناهید سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

سلام آجیه گل خودم مرسی که سر زدی فدات شم خوشحالم کردی شعرت خیلی قشنگ بود آجی مرسی بهت تبریک میگم عزیزم سلیقه ت خیلی خوبه

خاص چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ق.ظ

سلام
ممنون از اومدنت
خدا رحمتشون کنه
خاکش بقای عمرتون
بازم بیاین
وبلاگ توتم من قلم

ممنون از حضورت

احمد پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ق.ظ

تو رهدی کارمو آوی گریوه
گریوستم که نومم نانه لیوه
یکی گُو پشت کوه قاف یارت
دلم جانگره جفت کرده گیوه
تو رفتی کار من گریه کردن شد
گریه کردم .................
یکی گفت یارت پشت کوه قافه
دلم ....................کفشاشو آماده ی رفتن کرده
ترجمه ی شعر شما رو نوشتم و کلماتی که نتونستم ترجمه کنم خالی گذاشتم ولی اولین بیت شعر رو خیلی دوست دارم که البته بزبان شیرین لری مفهوم شعر بیشتره تا بزبان فارسی
شادی روح همگی در گذشتگان از جمله عموی عزیز صلوات

اینقد گریه کردم که اسم منو دیوانه گذاشتن
دلم طاقت نیاورد
شعر لری همون فارسی دست و پا شکستس البته تا حدودی
ممنون از اینکه به وب ما سر زدین
تشکر فراوان

حسین پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ

آره لذت بردم عجب مطالب پرباری گفتی (ما که هر جور نظر میدیم شما چاپ نمی کنی گفتیم این دفعه تعریف و تمجید کنیم!!)

چه داداش لوسی دارم من
خوب من برای پیغام های قبلیت جوابی نداشتم بدم
یا اون مطالبی که برام نوشته بودی کاملا شخصی بود و نیازی به تاییدش از نظر من نداشت
.
.
.
پذیرای هر گونه انتقاد هستییییییییییم

محمود احمدی نژاد پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ب.ظ

می خوای بگم مطالب وبلاگتو از کجا میاری! بگم!!

من که میدونم کی هستی
حواست به آی پی باشه ها
از کتاب عمو میارم دیگه البته اینو از خودم نوشتم به کمک عمو باباطاهر

زهراکا جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ http://kzv

سلام خدارحمت کنه عموتو خیلی ناراحت شدم

ممنون از اینکه اومدی
همیشه از این کارا کن

فری جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ب.ظ http://ma2ta11.blogsky.com

افسوس که عمو بین ما نیستن

عمو
آره عموی منو همه شهر دوست داشتن
ممنون از حضورتون

najme شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ق.ظ

چه مهمانان بی دردسری هستند مردگان...
نه به دستی ظرفی را چرک می کنند...
نه به حرفی دلی را آلوده...
تنها به شمعی قانعند
واندکی سکوت...

ممنون دختر دایی عزیزم
حضورت اینجا باعث دلگرمی من میشه
تو عمو رو میشناختی درک میکنی حرفامو

زهراکا شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ب.ظ http://kzv

خیلی کارقشنگی کردی این وبلاکودرست کردی.من ازت ممنونم.

وظیفه بود عزیزم

[ بدون نام ] شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام عزیزم
خدا رحمتش کنه من هنوز شعری که از عموت داخل کلاس خوندی یادمه اجی خدیجه

سلام
ممنون
بی نامو نشان
اما فکنم صغی باشی

ابوعدنان شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:50 ب.ظ http://abooadnan.blogsky.com

سلام دوست عزیز با نام عبدالحسین کلهر لینک شدید
موفق باشید هم استانی عزیز

سلام
مرسی ممنون منم شما رو با نام ابوعدنان لینک میکنم
ممنون که سر زدین هم استانی

علی محمد محمدی سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ق.ظ http://ermes-3.blogsky.com/

سلام
مرسی از حضور فاخرتون تو تارنمای محقر من
انتقاداتتون رو پذیرام و به دیده ی منت می گذارم
من منتقدینم رو همسنگ کسانی که تعریفم میکنند دوست دارم
سبز باشی

سلام
شما لطف دارین آقای محمدی
انتقاد تو هر زمینه ای باعث بهتر شدن کار میشه کاش شما هم انتقاد میکردین لااقل فکر میکنم برای من همینطور باشه
ممنون از حضورتون

[ بدون نام ] جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:53 ب.ظ

ممنون و سپاسگزارم بزرگوار که به وبلاگ ما گهگاهی سری میزنی
www.sheydamosadegh.blogsky.com

مامان علی دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام آبجی گلم
خیلی کار خوبی کردی این وبلاگو به خاطر عمو درست کردی اون هم حتما از این کارت خیلی خوشحال میشه
اون سالی که عید خیلی خوبی بود همه جا میگشتیمو بهمون خیلی خوش میگذشت عمو گفت که میخواد باهات عکس بگیرم
و اون عکس تنها عکس من و عموه

سلام
اول بهت خوش آمد میگم که به کافی نت امید اومدی فقط ازت خواهش میکنم دفه دیگه کار اینترنتی داشتی اتل خودتو بیار که این آتیش پارت اتلمو داغون کرده

آره اون عید هیچ وقت از یادم نمیره بهترین خاطره ها بهترین اتفاق ها و بهترین عموی دنیا اون عید کنارمون بود
اون عکس قشنگ تو خاطرم هست عمو چقد خوش تیپ کرده بود انگار میدونست میخواد از پیشمون بره همش میخواست عکس بگیره
عمو واقعا یه فرشته بود که از میون ما پرکشید کاش اینقد زود نمیرفت امشب تو این بارون بدجوری دلم هواشو کرده
خدا روحشو شاد کنه

!!!!! سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ

دیدی آخرش پیدات کردم دختر خاله جون

سلام
نه من چیزی نمی بینم

زهراکا چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:53 ب.ظ http://kzv

صلام سال نومبارک.شعرهای خیلی قشنگین .روحش شاد

اصغررضایی گماری دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:33 ب.ظ http://http://rezaei63.blog.ir/

سلام و تبریک میگم عید رو/ امیدوارم روزهای خوشی داشته باشین
از شعرهای دوست وشاعر عزیزم بسیار خوب استفاده کردین
یادم باشه کتابم رو برسونم دستتون تا در قاب زیبا ودر کنار آثار عبدالحسین استفاده کنید اخه همه ما رفتنی هستیم....
و او بهترین بود و زود رفت

سلام
عید شما هم مبارک
آرزو میکنم سال خوبی داشته باشین
عموم همیشه آرزو داشت کتاب اشعارشو خودش به چاپ برسونه اما به قول خودش دست اجل سایشو از سرمون ربود خوشحال شدم از اینکه شنیدم لبان شما رو ربودند شما و همه شاعرا منو یاد عموم میندازین همیشه براتون آرزوی موفقیت میکنم
.
خوشحال میشم اگه کتاب شعرتون به دستم برسه
ممنون از حضورتون آقای رضایی

اصغررضایی گماری شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام و تشکر از حضور و نظر ارزشمند شما ...
از شعر های عبدالحسین به زیبایی استفاده کردی ای کاش برای چاپ کتابش هم از نظرات شما استفاده میکردن

دست دارم شعری رو که برای عبدالحسین گفتم رو به قاب وبلاگش آویزان کنید //که در کتابم هست//
موفق باشید

از من به تو کتاب برای عموم خیلی کمه
خیلی اشعارش از قلم افتاده

بله با کمال میل همینکارو میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد