به یاد عمویم عبدالحسین کلهری شاعری از دیار گتوند زادگاه قیصرامین پور

تقدیم به عموی مرحومم عبدالحسین که هرگز یادش از خاطرم نمیره یقیناً اگه زنده بود با دستای خودش این وبلاگو تقدیم به شما میکرد

به یاد عمویم عبدالحسین کلهری شاعری از دیار گتوند زادگاه قیصرامین پور

تقدیم به عموی مرحومم عبدالحسین که هرگز یادش از خاطرم نمیره یقیناً اگه زنده بود با دستای خودش این وبلاگو تقدیم به شما میکرد

عموی هنرمندم

سلام به همگی

چند وقتی بود نمیدونم چرا حس آپ کردنو نداشتم بهانه های خوبی بود اول که شهادت حضرت فاطمه بعد از اون هم روز مادر و میلاد بانو دو عالم و روز معلم. عمو هم به این مناسبات شعرهای خیلی قشنگی سروده بود اما نمیدونم چرا، یا شاید بهتره بگم دستم به قلم که نه به صفحه کلید نمی رفت. تا اینکه دیشب باخبر شدم که فردا، یعنی امروز قراره داخل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد مراسم تجلیل از هنرمندان تئاتر شهر باشه عمو عبدالحسین هم که از فعالان و بانیان این حرفه در شهرستان بود. به همین خاطر ما یعنی خانواده عبدالحسین هم به این مراسم دعوت بودیم.

مراسم خیلی خوبی بود. خوشحالم از اینکه بعد از گذشت تقریباً نه سال یاد عمو رو در خاطره ها زنده و ماندگار می بینم. واما بازهم جای عموم رو کنار دوستاش خالی میدیدم. مراسم امروز بخش های خیلی خوب و جدید و متنوعی داشت

آقای خلیلی مسئول کتابخانه شهید امامی هم از عمو خاطره ای رو تعریف کردن، خیلی از خاطرات بودن در کنار عمو جلو چشمام زنده شد که بی اختیار اشک رو مهمان گونه های من و خانواده خوبم کرد.

شاید اینجا صدای من به جایی نرسه و باید برای شنیدنش خارج از محیط مجازی فریاد بزنم اما میخوام همینجا در حضور عموی خوبم از آقای حاج محمد علی اسدی رئیس اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی و آقای مجتبی الیاسی گماری،مجری برنامه، خواننده ی بی نظیر شهرم، دوست و رفیق شفیق عموم بی نهایت سپاسگذاری کنم.

اجرکم عندالله

 

نظرات 15 + ارسال نظر
دوستدار پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ق.ظ

خیلی خوبه که یاد این عزیزان هنرمند رو زنده نگه میدارن جا داره ب خسته نباشی به تهیه کنندگان این برنامه بگیم

در ضمن یاد عموی عزیزت رو با نوشتن شعراشون زنده نگه دارید کوتاهی نکنید

ممنون از شما
بله واقعا دستشون درد نکنه
حتما همین کار رو خواهم کرد

ابوعدنان پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ق.ظ http://abooadnan.blogsky.com

روحش شاد

ممنونم ابوعدنان

nahid پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ب.ظ http://pasargan7.blogsky.com

سلام آجی خدیجه جوووووووووونم خوبی ؟فدات بشم الهی دلم برات تنگ شده آجی جون چرا آپ نمیکنی؟

سلام عزیز دلم باور کن منم همینطور
آپه جدیده دیگه؟؟؟؟

nahid پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ب.ظ http://pasargan7.blogsky.com

چـــه اشـتـبــــاه بـــزرگـیــســت ، تـلــــخ کــــردن زنـــدگـیـمـــان
بـــرای کــســـی کـــه در دوری مـــــا
شـیــــریــن تــــریــن لــحـظـــات زنـــدگـــیـش را سـپــــری مـیـکــــنــد . . ..

از کجا معلوم
شاید اونم تنها ناراحتیش دوری از ماها باشه
آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست
هـر کجا هســت خدایـا به سلامــت دارش

احمدابهری سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ب.ظ http://sael110.ir

سلام. پیشاپیش رحلت جانگداز حضرت ام کلثوم (س) را تسلیت عرض میکنیم. به همین مناسبت به روزیم.بفرمایید روضه...
(پایگاه اشعار آیینی علی رضا خاکساری)

سلام
من هم بهتون تسلیت عرض میکنم
بله با کمال میل
ممنون از دعوتتون

مامان علی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام آجی خوبی؟
اره منم ازشون تشکر میکنم . ولی خیلی دلم می خواست منم توی اون جلسه باشم تبلیغاتشون خیلی بد بود . حداقل به ما که خانواده‌‌ی عمو بودیم اطلاع رسانی می کردند.
در کل از اینکه بعد از این همه سال می بینیم هنوزم کسانی هستند که به یاد عمو هستند از ته دل خوشحال میشیم. چه تو جلسات باشیم و چه نباشیم.

سلام مامان علی
پسرت امروز حسسسسسسسسسابی گند زد به لپ تابم
فکر کنم باید ببرمش تعمیر
آره از این بابت همه خوشحال بودن دست دست اندر کاران درد نکنه خدا بهشون خیر بده

زهرا کاووسی جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ق.ظ

سلام .چه کارقشنگی کردن ....روجش شاد.

سلام
وممنون از حضورت

اصغررضایی گماری شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ب.ظ http://http://rezaei63.blog.ir/

سلام و درود بر شما
جایگاه هنرمندان واقعی دز قلب مردم شهره
پس تا مردم هستن عبدالحسین ها هستن و خواهند....

سلام
حق با شماست آقای رضایی امیدوارم همیشه همینطور باشه
ممنون از حضورتون

احمدابهری دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ب.ظ http://sael110.ir

باسلام و عرض تسلیت...
با روضه ی امام هادی به روزیم .با احترام دعوتید.التماس دعا
(پایگاه اشعار آیینی علی رضا خاکساری)

من هم به شما تسلیت میگم
و
ممنون از دعوتتون

احمدابهری پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:33 ب.ظ http://sael110.ir

سلام.به مناسبت اولین شب جمعه ماه رجب به روزیم. با احترام دعوتید .
(پایگاه اشعار آیینی علی رضا خاکساری)

با کمال میل خواهم آمد

مجتبی الیاسی یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:46 ق.ظ http://tanetanha.blogfa.com

سلام خواهر
سپاس بیکران از لطفت.
عبدالحسین سرامد اهل هنر در زمانش بود و هنوز هم کسی حتی به گرد پایش نمیرسد. حضور در عرصه های مخلف این وادی و ارتباط مستقیم با درد مردمش از مشخصه هایش بود.
لازم میدانم درباره آن جلسه توضیحاتی بدهم. هرچند همان روز هم بیان کردم.
این جشن با همکاری اداره ارشاد برگزار شد ولی نهایت کار فقط چند روز قبلش آگاه شدیم که میتوانیم جشن اردیبهشت تئاتر را برگزار کنیم. باهمت دوست عزیزم صادق اکبرنژاد بحث تقدیر از خانواده محترم کلهری را پیش کشیدیم دقیقا دو روز قبل. خدا یاری کرد و روسا قبول کردند.
اما متاسفانه سالن را در بدترین ساعت ممکن به ما دادند و اطلاع رسانیشان صفر بود. حتی بنده همان روز مطلع شدم که فراموش کردند خانواده را دعوت کنند و حضوری خدمت رسیدم. که باعث شرمساری بنده شد.
هدایا اندازه وسع من و صادق بود و از این بابت نیز سرافکنده ایم. فقط خواستیم یادگاری بماند.
خدا یاری دهد و ادارات همکاری کنند سالگردش را به نام یاد یار برگزار خواهم کرد. امیدوارم همکاری کنند.
بازهم از حضورتان تشکر میکنم و به این دوستی بخود میبالم.
یاریمان دهید. سرافراز میشویم.

سلام
شما نسبت به ما لطف دارین
باز هم ازتون تشکر میکنم
و براتون آرزوی موفقیت دارم

احمدابهری یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:44 ب.ظ http://sael110.ir

سلام. بمناسبت میلاد شش ماهه ی ارباب به روزیم. با احترام دعوتید.(پایگاه اشعار آیینی علی رضا خاکساری)

ممنون از دعوتتون

خان داداش یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ب.ظ

سلام چطوری
یه سایت شعر نو " میخوام بهت معرفی کنم
http://www.shereno.ir
بنظرم خوشت بیاد

سلام
مگه میشه خان داداش یه چیزی به آبجیش بده و آبجی خوشش نیاد
ممنونم داداش کوچیکه

شبنم . دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ب.ظ http://http://donyayeshabnam.blogfa.com/

سلام عشقم خدا روح عموت رو شاد کنه، خوشحالم که خوشحالی. وقتی به تو فکر می کنم بی اراده لبریز از حس شادی میشم....

سلام شبنم عشقم
نسبت به من خیلی لطف داری
بهترین روزهای زندگیمو در کنارت بودم بهترین ها رو برا دوست خوبم آرزو دارم
ممنون از اینکه اومدی خوشحالیمو دوچندان کردی

محمدرضا بهزادی دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام
خدمت خانواده محترم عبدالحسین عزیز یادش بخیر ۲ شب قبل از فوت عبدالحسین مرحوم خونه ما بود و با بابام داشتن تدارک یک همایشی رو می دیدن که متاسفانه روز همایش مصادف شد با تشییع جنازه مرحوم. واقعا تاسف میخورم که شهرمون یک هنرمند -شاعر- و جوان با انرژی رو از دست داد.

سلام
ممنون از ابراز همدردیتون آره عموی من واقعا حیف بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد