به یاد عمویم عبدالحسین کلهری شاعری از دیار گتوند زادگاه قیصرامین پور

تقدیم به عموی مرحومم عبدالحسین که هرگز یادش از خاطرم نمیره یقیناً اگه زنده بود با دستای خودش این وبلاگو تقدیم به شما میکرد

به یاد عمویم عبدالحسین کلهری شاعری از دیار گتوند زادگاه قیصرامین پور

تقدیم به عموی مرحومم عبدالحسین که هرگز یادش از خاطرم نمیره یقیناً اگه زنده بود با دستای خودش این وبلاگو تقدیم به شما میکرد

ماجرای قبولی من

سلام 

امروز شاید میشه گفت از بهترین روزای زندگیم بود 

بالاخره بعد از مدت ها تاخیر نتایج آزمون استخدامی رو زدن و من رسماً کارمند شدم. کارمند کتابخونه 

این قبولی رو بعد از خدا مدیون عده ای هستم 

اول از همه مادرم که خالصانه و از صمیم قلب همیشه دعاگوی من بود  

پدرم که قبولی من آرزوی کنونیش بود 

دوستان خوبم که همیشه خواهان خوشی های من بودن 

و عموی خوبم عبدالحسین عموی خوبم که به جرات میتونم بگم از روزی که رفته روزی نیست که از یادش غافل باشم 

اما چرا عمو؟؟؟ 

روزی که بار دوم برای مصاحبه اهواز رفته بودم مدیر کل کتابخانه های استان خوزستان از من سه تا سوال پرسیدن دومین سوال از من خواستن که فرهنگ مردم شهرمو براشون شرح بدم

از آقای منصوری اجازه خواستم این سوالو با یه شعر جواب بدم 

با یه شعر از عمو عبدالحسین  

 

گتوند شهر ایمان  

در میان سبزه زاران در میان کوهسار 

دلربایی می کند شهری به هنگام بهار 

 

نام آن گتوند باشد شهر ایمان و امید 

بهر حفظ حرمت آن سعی کن همت گمار 

 

خاک دامنگیر آن هم سرمه ی چشمان ماست 

هر کسی گردد جدا از او جدا گردد قرار 

 

مردم گتوند را مهمان نوازی کارو بار 

مردم گتوند را ایثار وبخشش افتخار 

 

نام آن دار القرار و نام آن زیبا بهار 

مردمانش نیک سیرت درد آنان انتظار 

 

انتظار مهدی موعود در دل هایشان 

صد هزاران آفرین بر این چنین ایل و تبار 

 

هیچ کوهی را ندیدم هم عیار کوه زرد 

هیچ مردی نیست چون گتوندیان در کارزار 

 

هیچ جایی غیر از آن قلب مرا راضی نکرد 

خاک عالم را بگشتم روزهای بیشمار 

 

در خور مدح است و تحسین قدمت این خاک پاک 

معدن عشق است و ایمان خوبی آن ماندگار 

 

آب کارون گر شود جوهر درختان هم قلم 

کم بود بنوشتن از گتوند این زیبا دیار 

 

پاکی دامان زن ها غیرت مردان ایل 

درس ایمان و شهامت مردمانش را شعار   

غزل ها (صفحه 75 و 76)از کتاب عمو 

 

امیدوار کارمند خوبی باشم و تنها هدفم خدمت به همشهریای عزیزم باشه

نظرات 10 + ارسال نظر
ناهید سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:56 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com/

سلاااااام آبجی خدیجه جووووووووووونم الهی قربونت برم نفسم دلم خیلی واست تنگ شده بود عشقم خوشحالم کردی آبجی جون
خیلی قشنگ جوابشو دادی عزیزم قبولیت رو بهت تبریک میگم امیدوارم توی زندگیت هم همینطور موفق بشی
مطمئنم کارمندخوبی میشی خانمی

سلام عزیز دلم
دل من هم برای شما تنگ شده بود
امیدوارم همینطور باشه که شما میگین
ممنون که مثل همیشه خوشحالم کردی

ناهید سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com/

اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست
وفا آن است که اسمت را درون سینه ام دارم

مرسی خواهر عزیزم
ممنون از حضور گرمت

حسین چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ق.ظ

واقعا تبریک می گم هم به خاطر قبولیت تو آزمون و هم به خاطر حاضرجوابیت با این شعر به موقعی که براشون خوندی

ممنون از لطف شما
اگه حسین داداشم هستی که حتما منو میشناسی و این برای شما عجیب نیست
قرار بود برا گتوند سه نفر استخدام بشه ولی امروز متوجه شدم که فقط یه نفر نیرو گرفتن و اون هم من هستم
خدارو شکر به خاطر قبولی خودم، نه قبول نشدن بقیه

احمدابهری پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ق.ظ http://sael110.ir

سلام.به مناسبت هشتم شوال به روزیم.التماس دعای مخصوص
(پایگاه اشعار آیینی علی رضا خاکساری)

رضایی شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ق.ظ http://http://rezaei63.blog.ir/

سلام
تبریک میگم و امیدوارم که در این کار بسیار مهم م پر ارزش که بسیار به اون علاقمند هستید موفق بشید...

سلام
ممنونم آقای رضایی
من هم بهترین ها رو برای شما آرزو دارم
تشکر فراوان

farzad چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ب.ظ http://ma2ta11.blogsky.com

........#.#.#.#......#.................#...
........#...........#.....#.................#...
......#.............#.....#.................#...
.....#..............#.....#.................#...
....#...............#.....#.................#...
....#...............#.....#.................#...
.....#..............#.....#.................#...
.......#............#.....#.................#...
.........#.#.#.#.#.....#.................#...
.....................#.....#.................#...
.....................#.....#.................#...
.....................#.....#.................#...
.....................#.....#.................#...
.....................#.....#.................#...
.....................#.......#..............#....
.....................#.........#..........#......
.....................#............#.#.#.........
....................................................

احمدابهری پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ http://Sael110.ir

سلام.به مناسبت 15 شوال به روزیم.با احترام دعوتید...
(پایگاه اشعار آیینی علیرضا خاکساری)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:56 ب.ظ

سلام عالی بود.مرسی

سلام
خواهش میکنم

هستی جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ق.ظ http://vega.blogfa.com

گرچه دیر شده اما تبریککککککبا این شعر زیبا نمیدونی چقدر راغب شدم که بیام شهرتونو ببینمامیدوارم سربلند باشی

سلام خیلی هم دیر نشده تازه چند روزی میشه که کارم رسما شرو شده
مردم گتوند را مهمان نوازی کار و بار
خوشحال میشم تشریف بیاری عزیزم
ممنون از حضورت

مجتبی الیاسی شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ب.ظ http://www.elyasimusic.ir

سلام.
مبارکه
بسلامتی!!!!!!

بابا کارمند!!!!
حقوق بگیر دولت!!!!
همکار آقای خلیلی!!!!

چشممون روشن شد

خیلی خوشحالم....
شیرینی فراموش نشه.

سلام
ممنونم آقای الیاسی
شما که آدرس کتابخونه رو بلدین تشریف بیارین آنا رو هم بیارین از همین بچگی با فرهنگ کتاب و کتابخوانی آشنا بشه
ممنون از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد