به یاد عمویم عبدالحسین کلهری شاعری از دیار گتوند زادگاه قیصرامین پور

تقدیم به عموی مرحومم عبدالحسین که هرگز یادش از خاطرم نمیره یقیناً اگه زنده بود با دستای خودش این وبلاگو تقدیم به شما میکرد

به یاد عمویم عبدالحسین کلهری شاعری از دیار گتوند زادگاه قیصرامین پور

تقدیم به عموی مرحومم عبدالحسین که هرگز یادش از خاطرم نمیره یقیناً اگه زنده بود با دستای خودش این وبلاگو تقدیم به شما میکرد

سوز قصیلی - قصه صحنه - من می نویسم پس هستم

تبریک به آقای مجتبی الیاسی گماری خواننده محبوب گتوندی به خاطر ترانه های بسیار زیباشون  

سوز قصیلی که شعر این ترانه از استاد قیصر امین پور هست

لینک دانلود   

و  ترانه  قصه ی صحنه 

لینک دانلود  

 

و همینطور تبریک به آقای شاهرخ کریمی نویسنده نوپای گتوندی که رمان" من می نویسم پس هستم " رو به چاپ رسوندن .

امیدوارم شاهد موفقیت های بیشتر این عزیزان و همشهریای عزیزم باشم.

نظرات 6 + ارسال نظر
امیرعلی جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ب.ظ http://catia-education.rzb.ir/

سلام
امیدوارم که حالتون خوب واوقات به کامتون باشه
خسته نباشید و خداقوت
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
و باید بگم که بی نظیر و معرکس
خواستم بهتون بگم اگه موافق به تبادل لینک باشید من خوشحال میشم وب قشنگ شمارولینک کنم وباعث افتخارم میشه
پس یه سر به وب سایت من بزنید اگه موافق بودید منو با نام آموزش نرم افزار CATIA لینک کنید و بعد بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
منتظر شما هستم
موفق باشید
یاعلی

سلام
ممنون از توجهتون به وبلاگ این حقیر
شما رو لینک کردم با همین نامی که گفتین

جعفر جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ http://armanfaraz.blogsky.com

سلام خانم کلهری
شعر های خیلی جالب و زیبایی بودن
همه رو خوندم خیلی لذت بردم.
من زیاد اهل وب گردی نیستم
اگه براتون ممکنه ی نسخه از
شعر هاتون رو که همیشه
داخل وبتون آپ میکنید
برام میل کنید.
مر30

سلام
من شما رو لینک میکنم و هر وقت آپ جدیدی داشتم بهتون خبر میدم

احمدابهری دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 ق.ظ http://sael110.ir

سلام.به روزیم. با احترام دعوتید.التماس دعا
(پایگاه اشعار آیینی علی رضا خاکساری)

احسان پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:22 ب.ظ

شیرررررررررررررررررررینییییییییییییییییییی میخواااااااااااااااااام


بفرمایین این هدیه برای شماست به مناسبت قبولی من
بازش کنین هر چی بود برای شماست

فرشته سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 ق.ظ http://chargetak.1000charge.com/

طبیب دلها چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:18 ق.ظ http://www.elahehrezaie.com

سلام.... از اینکه بهم سر زدی بسیار ممنونم .... عزیزم این وبلاگتم بسیار زیباست... خدا عموت رو هم بیامرزد....

ممنون از حضورت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد